Analýza marketingových činností podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových činností podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášková, Eva
dc.contributor.author Horková, Silvie
dc.date.accessioned 2013-10-07T17:24:58Z
dc.date.available 2013-10-07T17:24:58Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21962
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu a logistiky v realizaci projektů na podporu prodeje ve společnosti DEKOR s r.o., která vyrábí produkty ovlivňující nákupní rozhodnutí v místě prodeje. V první části práce jsou logistika a marketing charakterizovány po stránce teoretické a v druhé části je ukázáno jejich využívání v praxi. Stěžejní částí práce je popis průběhu realizace zakázek ve společnosti DEKOR s r.o. a také případová studie prezentující realizaci na konkrétním obchodním případu. V závěrečné části práce je provedena a vyhodnocena SWOT analýza podniku, na základě které byla navrhnuta zlepšení. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 1825788 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dodavatel cs
dc.subject externí partner cs
dc.subject Just in Time cs
dc.subject logistika cs
dc.subject marketing cs
dc.subject osvícený marketing cs
dc.subject POP cs
dc.subject public relations cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject zakázka cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject supplier en
dc.subject external partner en
dc.subject Just in Time en
dc.subject logistics en
dc.subject marketing en
dc.subject enlightened marketing en
dc.subject POP en
dc.subject public relations en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject order en
dc.subject customer en
dc.title Analýza marketingových činností podniku cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Activities in Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis is focused on the use of marketing and logistics in the implementation of projects to promote the sale at DEKOR Ltd., which manufactures products that affect buying decisions at the point of sale. Logistics and marketing are theoretically characterized in the first part of the bachelor's thesis, and the second part demonstrates their use in practice. The main section of this bachelor's thesis is a description of the implementation of orders at DEKOR Ltd. and also a case study presenting implementation of specific business case. In the final part of the bachelor's thesis is performed and evaluated SWOT analysis of the company on which basis the improvement were suggested. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27159
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-10


Files in this item

Files Size Format View
horková_2012_bp.pdf 1.741Mb PDF View/Open
horková_2012_vp.zip 39.61Kb Unknown View/Open
horková_2012_op.pdf 42.46Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account