Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE |
Autor: |
Lefíková, Adriana
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Při zjišťování spokojenosti bylo použito dotazníkové šetření. Bakalářská práce obsahuje dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsem získala z odborných knih a literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a mar-ketingový výzkum. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny údaje z dotazníkové-ho šetření. Závěr obsahuje doporučení na zlepšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22081
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22540
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet