Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí
Autor: Švábová, Markéta
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem práce je specifikovat sociální reklamu a porovnat vybrané parametry sociální rekla-my na kampani realizované neziskovou společností v zahraničí a kampaní realizovanou komerčním subjektem v České republice se společným tématem: podpora konzumace ko-houtkové vody. Podstatou práce je charakterizovat a porovnat nejefektnější marketingové formy použité obou v kampaních. Teoretická část práce popisuje neziskový sektor a jeho cíle, sociální marketing, so-ciální reklamu i společenskou odpovědnost firem. Součástí teoretické části jsou také důvo-dy vedoucí k výběru námětu kampaně, volby společností i vymezení problematiky pitné vody. Praktická část se věnuje popisu obou vybraných společností, charakteristice a analýze kampaní, použitých forem a zhodnocení účinku obou kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22119
Datum: 2012-05-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 28263


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švábová_2012_bp.pdf 3.427Mb PDF Zobrazit/otevřít
švábová_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
švábová_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet