Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štilec, Jan
dc.contributor.author Fritscher, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-08T02:33:25Z
dc.date.available 2013-10-08T02:33:25Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22223
dc.description.abstract Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teorerická část obsahuje popis vzniku a rozvoje cestování a cestovního ruchu, dále charakterizuje subjekty cestovního ruchu, zabývá se historií a současností fotbalu. V praktické části práce následuje analýza trhu sportovně zaměřených zájezdů na fotbal, marketingový výzkum, zabývající se poten-ciálem zájezdů na zahraniční fotbalová utkání. Na základě výzkumu a SWOT analýzy je v projektové části práce navržen nový produkt cestovní kanceláře, kulturně poznávací zá-jezd zaměřený na fotbal. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 113 s. cs
dc.format.extent 3018149 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject CPM analýza cs
dc.subject Tourism en
dc.subject travel agency en
dc.subject football en
dc.subject research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject project en
dc.subject CPM analysis en
dc.title Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře cs
dc.title.alternative Project of introduction of the new product en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tučková, Zuzana
dc.date.accepted 2012-10-01
dc.description.abstract-translated The diploma thesis consists of the theoretical and the practical part. The theorethical part describes the creation and development of tourism, characeteristic of tourism operators, as well as it is dealing with the history and the present of football. The practical part includes market analysis of sports tours, specializing in football, marketing research dealing with the potential for football tours abroad. Based on the marketing and SWOT analysis, my project includes proposal for a new type of product in tourism, cultural and cognitive trip, focused on football. Project is supported by time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics - Tourism Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 26880
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
fritscher_2012_dp.pdf 2.878Mb PDF View/Open
fritscher_2012_vp.pdf 548.2Kb PDF View/Open
fritscher_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account