Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy |
Autor: |
Popelářová, Iveta
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu vybrané firmy a doporučením pro tvorbu mixu nového. Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části praktické. Teoretická část pojednává o konceptu marketingového mixu, jeho prvcích a typech inovací. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22226
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27427
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet