Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy
Autor: Popelářová, Iveta
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu vybrané firmy a doporučením pro tvorbu mixu nového. Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části praktické. Teoretická část pojednává o konceptu marketingového mixu, jeho prvcích a typech inovací. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu
URI: http://hdl.handle.net/10563/22226
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 27427


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
popelářová_2012_bp.pdf 2.203Mb PDF Zobrazit/otevřít
popelářová_2012_vp.pdf 42.82Kb PDF Zobrazit/otevřít
popelářová_2012_op.pdf 99.03Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet