1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film
Autor: Holub, Matej
Vedoucí: Zeman, Michal
Abstrakt: Práca sa zameriava na popis počítačových hier a používanie animovaného remesla v nich. Práca je rozdelená do niekoľkých častí. Popisujú vývoj, žánrové zaradenie a samotný proces výroby počítačových hier a animácie v nich
URI: http://hdl.handle.net/10563/22238
Datum: 2012-03-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav animace a audiovize
Studijní obor: Animovaná tvorba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26721


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holub_2012_dp.pdf 5.521Mb PDF Zobrazit/otevřít
holub_2012_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
holub_2012_op.doc 43.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet