Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra
Autor: Horká, Martina
Vedoucí: Herold, Miroslav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a vztahů se zákazníky. Na základě provedené marketingové analýzy se dále soustřeďuje na problematiku efektivní marketingové komunikace ve specifickém prostředí B2B a hodnocení spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou v rámci segmentu hydroizolačních fólií analyzovány současné aktivity firmy Fatra, a.s. v oblasti jejích vztahů se zákazníky včetně komunikace a srovnání výsledků této analýzy s aktivitami konkurenční firmy v této oblasti. Hlavním výstupem práce je návrh věrnostního programu, který vychází z výše uvedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22344
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27916


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horká_2012_bp.pdf 1.613Mb PDF Zobrazit/otevřít
horká_2012_vp.pdf 566.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
horká_2012_op.pdf 393.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet