Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vyhodnocení reklamního působení marketingové komunikace firmy Cominfo, a.s. s návrhem na jejich zefektivnění
Autor: Holíková, Lucie
Vedoucí: Vlček, Jarmil
Abstrakt: Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na prozkoumání a analýzu marketingových komunikací firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Teoretická část je založena na analýze sekundárních zdrojů podle kterých je definován současný stav řešení dané problematiky. V praktické části práce jsem analyzovala dosavadní komunikační aktivity firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Tyto analýzy vytvořily nezbytný základ pro vlastní návrh a doporučení komunikace firmy vedoucí k její vyšší efektivitě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22467
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27915


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holíková_2012_bp.pdf 1.313Mb PDF Zobrazit/otevřít
holíková_2012_vp.pdf 299.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
holíková_2012_op.pdf 383.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet