Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti využití marketingových komunikací v rámci podpory studentské mobility na UTB
Autor: Vincencová, Martina
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o marketingu Mezinárodního oddělení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje teoretická východiska zejména z oblastí marketingu školy a marketingu služeb. V praktické části je provedena Porterova analýza konkurenčního prostředí a výzkum na téma povědomí studentů o výjezdech do zahraničí. V projektové části práce je navržena informační brožura pro studenty vyjíždějící do zahraničí a navrženo vytvoření skupiny na facebooku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22543
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26478


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vincencová_2012_dp.pdf 2.119Mb PDF Zobrazit/otevřít
vincencová_2012_vp.pdf 207.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
vincencová_2012_op.zip 122.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet