Komunikace jako základ obchodních dovedností

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace jako základ obchodních dovedností

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace jako základ obchodních dovedností
Autor: Jurigová, Zuzana
Vedoucí: Řehoř, Antonín
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace mezi lidmi. Cílem mé práce bylo vymezit základní pravidla efektivní komunikace a prokázat, že komunikace je nezbytnou součástí života každého z nás, ale také důležitou součástí obchodních dovedností. V úvodu bakalářské práce jsem vymezila základní pojmy komunikace, její druhy a funkce. Pozornost jsem také věnovala komunikačním dovednostem, jako je vnímání a naslouchání, technika asertivity a kladení otázek. Závěr práce jsem zaměřila na pravidla verbální a neverbální komunikace se zákazníkem a na pravidla telefonování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2257
Datum: 2006-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2011
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4446


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jurigová_2006_bp.pdfZablokované 20.27Mb PDF
jurigová_2006_vp.doc 24.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jurigová_2006_op.doc 23Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet