Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost
Autor: Novotný, Vilém
Vedoucí: Ševčíková, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o prodejních a marketingových aktivitách v konkrétní české firmě. Dále zde popisuji jejich celkový vliv na firemní konkurenceschopnost. V první části je rozbor relevantních teoretických pramenů. V druhé části je analytické zpra-cování daných aktivit v konkrétní firmě, kde je navíc Čerpací stanice Kelčice s.r.o. před-stavena a kde jsou uvedena doporučení pro tuto společnost a závěr. V přílohách jsou někte-ré tabulky, grafy a fotografie podrobněji popsané v analytické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2298
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1595


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novotný_2006_bp.pdfZablokované 1.487Mb PDF Zobrazit/otevřít
novotný_2006_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
novotný_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet