Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s.r.o.
Autor: Ježíková, Andrea
Vedoucí: Zálešáková, Blanka
Abstrakt: Tato bakalářská práce zaměřená na marketingovou komunikaci je vypracována pro společnost Thermacut, s.r.o., která se specializuje na výrobu a prodej spotřebních a náhradních dílů, příslušenství a hořákových sad pro plazmové řezání a MIG/MAG, TIG/WIG plazmové svařování. V teoretické části je na základě dostupné literatury obecně popsána problematika týkající se marketingové komunikace. V úvodu praktické části je stručně představena společnost Thermacut, s.r.o., a následně provedena analýza jejích komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků jsou navržena opatření k zefektivnění marketingové komunikace. V závěru je provedena nákladová analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23023
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 27935


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ježíková_2012_bp.pdf 1.836Mb PDF Zobrazit/otevřít
ježíková_2012_vp.pdf 278.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
ježíková_2012_op.pdf 508.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet