Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Březina, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-09T10:56:54Z
dc.date.available 2013-10-09T10:56:54Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23109
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá efektivností sponzoringu jako jedné ze součásti marketingové komunikace. Po úvodu do dané problematiky následuje teoretická část, která popisuje základní poznatky od definic sponzoringu, jeho dělení, přiblížení této činnosti ve sportovní oblasti a zaměření na metody používané při měření jeho efektivnosti. V praktické části dochází na konkrétní analýzu spolupráce mezi sponzorskými firmami a fotbalovým klubem FC Tescoma Zlín. cs
dc.format 82 s. (95 335 znaků) cs
dc.format.extent 4729878 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject sportovní sponzoring cs
dc.subject sponzoring události cs
dc.subject metody měření efektivnosti sponzoringu cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Sponsorship en
dc.subject sports sponsorship en
dc.subject sponsorship of events en
dc.subject the methods of measuring sponsorship efficiency en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.title Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Sport Sponsorship as an Effective Instrument of Marketing Communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the effectiveness of sponsorship as a part of a marketing communications. The theoretical part follows after an introduction to the issue and describes the basic knowledge from the definitions of sponsorship, his division, approach this activity in sport and the attention is focused on methods for measuring effectiveness. The practical part analyzes the cooperation between companies and football club FC Tescoma Zlín. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24225
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
březina_2012_bp.pdf 4.510Mb PDF View/Open
březina_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
březina_2012_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account