Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky
Autor: Machula, Pavel
Vedoucí: Šilhánová, Jana
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je zpracován vhodný teoretický podklad k tématu na základě poznatků z odborné literatury. Ve druhé, praktické části jsou nejprve provedeny modelové analýzy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil a poté následuje analýza konkurentů společnosti. Nakonec je proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, zaměřený na znalost firmy vzhledem k vybraným konkurentům. Po vyhodnocení daných analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23176
Datum: 2012-05-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 28225


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
machula_2012_bp.pdf 1.765Mb PDF Zobrazit/otevřít
machula_2012_vp.pdf 330.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
machula_2012_op.pdf 365.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet