Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o.
Autor: Čížek, Petr
Vedoucí: Volek, René
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je seznámit se se společností RV Fashion s.r.o., zanaly-zovat její marketingové aktivity a pozici na trhu, zjistit konkurenceschopnost produktů a na základě získaných dat vymezit chyby v marketingovém řízení. Po vymezení případných problémů navrhnout lepší řešení, které by upevnilo pozici společnosti na trhu a pomohlo jí v dalším růstu. Teoretická část je soustředěna na marketing s určitým zaměřením na vý-robní podnik. V části praktické se nachází samotné charakterizování společnosti, aktuální hospodářská situace a cíle. Důraz bude přikládán SWOT analýze. Závěrem po zanalyzová-ní potřebných dat přichází na řadu doporučení ke zlepšení konkrétních marketingových aktivit pro navýšení zisku společnosti, a tím dosažení lepšího plnění primárních cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23309
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27351


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čížek_2012_bp.pdf 2.024Mb PDF Zobrazit/otevřít
čížek_2012_vp.pdf 45.99Kb PDF Zobrazit/otevřít
čížek_2012_op.pdf 118.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet