Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.
Autor: Poštrková, Mária
Vedoucí: Hrdina, Josef
Abstrakt: Téma mojej diplomovej práce je : Hodnotenie spokojnosti zákazníkov vo firme HOLLEN s.r.o. Firma pôsobí na trhu už 10 rokov. Maximalizácia spokojnosti zákazníkov je jednou zo základných funkcií moderného managementu kvality. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na spracovanie odborných poznatkov ohľadne spokojnosti zákazníkov, metód získavania údajov a to hlavne prostred-níctvom dotazníkového šetrenia. V praktickej časti som sa zamerala na analýzu vybraného podniku, prostredníctvom dotazníka. Po vykonaní analýzy boli vyhodnotené získané dáta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23382
Datum: 2012-02-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav výrobního inženýrství
Studijní obor: Řízení jakosti
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 25162


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
poštrková_2012_dp.pdf 2.045Mb PDF Zobrazit/otevřít
poštrková_2012_vp.pdf 98.12Kb PDF Zobrazit/otevřít
poštrková_2012_op.pdf 116.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet