Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.
Autor: Maršálková, Věra
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Práce ve své teoretické části popisuje marketingové oddělení a jeho úlohy v rámci celé organi-zace. Podrobně se zabývá tématikou internetové prezentace, aby čtenáře uvedla do problema-tiky, kterou se zabývá projektová část práce. Praktická část pojednává o marketingovém oddělení společnosti Springer Media CZ, ukazuje jeho začlenění ve vydavatelství a vedle ostatních marketingových nástrojů popisuje současný stav internetové prezentace vydavatelství. Projektová část se zabývá novou koncepcí internetové prezentace společnosti, zachycuje její plánování, realizaci a výsledky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2346
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2775


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maršálková_2006_dp.pdfZablokované 1.548Mb PDF
maršálková_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maršálková_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet