Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
Autor: Čunková, Petra
Vedoucí: Zajícová, Zdenka
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o., za účelem navržení efektivního způsobu oslovování nových skupin pro danou společnost. Teoretická část popisuje základní východiska cíleného marketingu, uplatňovaného v prostředí malých a středních firem, se zaměřením na marketingovou komunikační strategii. Praktická část zhodnocuje segmenty zákazníků, na které se firma FORM s.r.o. v současnosti zaměřuje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23473
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 28046


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čunková_2012_bp.pdf 1.387Mb PDF Zobrazit/otevřít
čunková_2012_vp.pdf 329.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
čunková_2012_op.pdf 691.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet