Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Author: Saktorová, Dominika
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této bakalářské práce je vypracování doporučení pro ZLÍN FILM FESTIVAL týkající se studentské soutěže Zlínský pes a jejího dalšího pokračování. Celé doporučení je vystavěno na principech event marketingu a výsledcích provedených výzkumů. V teoretické části se práce věnuje všem pojmům, které souvisí s tvorbou kulturního eventu a pojmům, které slouží jako základna výzkumu. Praktická část analyzuje historii a současnost ZFF a Zlínského psa. První výzkum zpracovává obecné preference a znalosti mladých lidí, co se týče filmových festivalů a druhý výzkum zkoumá názory a zkušenosti samotných mladých filmových tvůrců se studentskými filmovými festivaly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23496
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32334


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
saktorová_2013_bp.pdf 1.439Mb PDF View/Open
saktorová_2013_vp.pdf 51.23Kb PDF View/Open
saktorová_2013_op.pdf 54.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account