Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Saktorová, Dominika
dc.date.accessioned 2013-10-10T14:48:43Z
dc.date.available 2013-10-10T14:48:43Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23496
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vypracování doporučení pro ZLÍN FILM FESTIVAL týkající se studentské soutěže Zlínský pes a jejího dalšího pokračování. Celé doporučení je vystavěno na principech event marketingu a výsledcích provedených výzkumů. V teoretické části se práce věnuje všem pojmům, které souvisí s tvorbou kulturního eventu a pojmům, které slouží jako základna výzkumu. Praktická část analyzuje historii a současnost ZFF a Zlínského psa. První výzkum zpracovává obecné preference a znalosti mladých lidí, co se týče filmových festivalů a druhý výzkum zkoumá názory a zkušenosti samotných mladých filmových tvůrců se studentskými filmovými festivaly. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 1509866 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject ZLÍN FILM FESTIVAL cs
dc.subject Mezinárodní soutěž studentských filmů Zlínský pes cs
dc.subject Zlínský pes cs
dc.subject příprava kulturního eventu cs
dc.subject event controlling cs
dc.subject studentské filmové festivaly cs
dc.subject filmové festivaly cs
dc.subject mladí filmoví tvůrci cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject Event en
dc.subject ZLÍN FILM FESTIVAL en
dc.subject International Competition of Student Film Zlín dog en
dc.subject Zlín dog en
dc.subject Preparation of cultural event en
dc.subject Event controlling en
dc.subject Student Film festivals en
dc.subject Film festivals en
dc.subject Young film makers en
dc.title Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative Event Marketing and its Place in the Marketing Communications Mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to prepare recommendations for ZLÍN FILM FESTIVAL concern-ing student competition Zlín Dog and its further continuation. The entire recommendation is built on the principles of event marketing and on the results of the research. The theoret-ical part is dedicated to all the concepts related to the creation of the cultural event and concepts that serve as the basis of the research. The practical part analyzes the history and the present of ZFF and the Zlín dog. The first research handles general preferences and knowledge of young people in terms of film festivals and the second research examines the views and experiences of the young film makers with student film festivals. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32334
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
saktorová_2013_bp.pdf 1.439Mb PDF View/Open
saktorová_2013_vp.pdf 51.23Kb PDF View/Open
saktorová_2013_op.pdf 54.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account