Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Autor: Nečasová, Radka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je navrhnout efektivní marketingový mix novému produktu při uvedení na cílový trh. V teoretické části autorka stručně definuje klíčové prvky strategické-ho marketingu a jednotlivé složky marketingového mixu a zpracovává rešerši literatury pojednávající o této problematice. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů, provádí kvan-titativní a kvalitativní šetření k dané problematice, analyzuje konkurenční prostředí dle Porterova 5-ti faktorového modelu a představuje marketingový mix přímých konkurentů. V projektové části je zpracován návrh marketingového mixu pro novinku Pupík dětské kap-ky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23507
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32508


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nečasová_2013_dp.pdf 3.836Mb PDF Zobrazit/otevřít
nečasová_2013_vp.pdf 54.56Kb PDF Zobrazit/otevřít
nečasová_2013_op.pdf 55.43Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet