Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Nečasová, Radka
dc.date.accessioned 2013-10-10T15:08:06Z
dc.date.available 2013-10-10T15:08:06Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23507
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je navrhnout efektivní marketingový mix novému produktu při uvedení na cílový trh. V teoretické části autorka stručně definuje klíčové prvky strategické-ho marketingu a jednotlivé složky marketingového mixu a zpracovává rešerši literatury pojednávající o této problematice. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů, provádí kvan-titativní a kvalitativní šetření k dané problematice, analyzuje konkurenční prostředí dle Porterova 5-ti faktorového modelu a představuje marketingový mix přímých konkurentů. V projektové části je zpracován návrh marketingového mixu pro novinku Pupík dětské kap-ky. cs
dc.format 111 s. (138 170 znaků) cs
dc.format.extent 4023137 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject matka cs
dc.subject dítě ve věku od narození do tří let cs
dc.subject Porterův 5-ti faktorový model cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject targeting cs
dc.subject positioning cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject mother en
dc.subject child aged from birth to three years en
dc.subject Porter's 5-factor model en
dc.subject segmentation en
dc.subject targeting en
dc.subject positioning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject communication mix en
dc.title Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let cs
dc.title.alternative Marketing Mix for the Target Group of Mothers with Children Aged Under 3 Years en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis is aimed at mothers with children aged from birth to three years. The main goal of this work is to design an effective marketing mix for the new product introduction to the target market. In the theoretical part, the author briefly defines the key elements of strategic marketing and individual components of the marketing mix and prepares a literature dea-ling with this issue. In the practical part the author presents an of analysis of the current state of the communication activities of individual companies, including practical exam-ples, conducts quantitative and qualitative research on the issue and analyzes the competi-tive environment according to Porter's 5-factor model and a marketing mix of direct com-petitors. The project part presents a proposal of the marketing mix for the new product Pu-pík child drops. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32508
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
nečasová_2013_dp.pdf 3.836Mb PDF View/Open
nečasová_2013_vp.pdf 54.56Kb PDF View/Open
nečasová_2013_op.pdf 55.43Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account