Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Autor: Konvičková, Vendula
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práce na téma ?Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže? se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií, současnou situací na rozhlasovém trhu v České republice a také nám přibližuje toto médium jako součást komunikačního mixu. Dále nám popisuje reklamní rozhlasový spot, jeho tvorbu, rozebírá jej po jazykové a hudební stránce, vysvětluje frekvenci nasazení spotu v reklamní kampani a práci s časovou stopou. Současně představuje cílovou skupinu středoškolské mládeže, období dospívání, důležitost socializace a nahlíží na uvedenou skupinu i z marketingového hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli a jak se změnilo vnímání rozhlasových spotů během uplynulých dvou let a dále jaká by měla rozhlasová reklama být, aby byla pro tuto cílovou skupinu zajímavá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23531
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32495


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
konvičková_2013_dp.pdf 1.785Mb PDF Zobrazit/otevřít
konvičková_2013_vp.pdf 211.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
konvičková_2013_op.pdf 54.27Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet