Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Show full item record
No preview available
Title:
|
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže |
Author: |
Konvičková, Vendula
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma ?Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže? se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií, současnou situací na rozhlasovém trhu v České republice a také nám přibližuje toto médium jako součást komunikačního mixu. Dále nám popisuje reklamní rozhlasový spot, jeho tvorbu, rozebírá jej po jazykové a hudební stránce, vysvětluje frekvenci nasazení spotu v reklamní kampani a práci s časovou stopou. Současně představuje cílovou skupinu středoškolské mládeže, období dospívání, důležitost socializace a nahlíží na uvedenou skupinu i z marketingového hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli a jak se změnilo vnímání rozhlasových spotů během uplynulých dvou let a dále jaká by měla rozhlasová reklama být, aby byla pro tuto cílovou skupinu zajímavá. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23531
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32495
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account