Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Show full item record

No preview available
Title: Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Author: Konvičková, Vendula
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Diplomová práce na téma ?Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže? se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií, současnou situací na rozhlasovém trhu v České republice a také nám přibližuje toto médium jako součást komunikačního mixu. Dále nám popisuje reklamní rozhlasový spot, jeho tvorbu, rozebírá jej po jazykové a hudební stránce, vysvětluje frekvenci nasazení spotu v reklamní kampani a práci s časovou stopou. Současně představuje cílovou skupinu středoškolské mládeže, období dospívání, důležitost socializace a nahlíží na uvedenou skupinu i z marketingového hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli a jak se změnilo vnímání rozhlasových spotů během uplynulých dvou let a dále jaká by měla rozhlasová reklama být, aby byla pro tuto cílovou skupinu zajímavá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23531
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32495


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
konvičková_2013_dp.pdf 1.785Mb PDF View/Open
konvičková_2013_vp.pdf 211.6Kb PDF View/Open
konvičková_2013_op.pdf 54.27Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account