Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Dítě zákazník - psychologický, sociální a marketingový pohled
Autor: Ratajová, Denisa
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce s názvem ?Dítě zákazník ? psychologický, sociální a marketingový pohled? se věnuje spotřebitelskému chování a rozhodovacímu procesu dětí ve věku 2 až 15 let. Teoretická část se zabývá obecnou charakteristikou zákazníka, poté se podrobněji vě-nuje osobnosti dětského zákazníka ze všech výše uvedených úhlů pohledu. Zabývá se také spotřebním chováním dětí, kupním procesem, merchandisingem a působením reklamy na dětského zákazníka. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativní výzkumné son-dy zaměřené na zjištění potřeb dané cílové skupiny, nákupního chování a vlivu na nákupní chování rodičů. Na základě zjištěných informací jsou ohodnoceny výzkumné otázky a na-značen směr, jímž se marketingové komunikace v současnosti ubírají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23537
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32388


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ratajová_2013_bp.pdf 5.541Mb PDF Zobrazit/otevřít
ratajová_2013_vp.pdf 51.09Kb PDF Zobrazit/otevřít
ratajová_2013_op.pdf 218.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet