dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Pospíchalová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:42:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:42:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23541
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním green marketingu a greenwashingu a jejich využitím firmami, které produkují ekologické čisticí prostředky. Hlavním cílem práce je nalezení rozdílů a podobností v propagaci jejich produktů za použití takzvaných environmentálních tvrzení a tiskové reklamy. Na jedné straně tyto analyzované společnosti využívají nástrojů zeleného marketingu, na straně druhé greenwashingu. V teoretické části jsou popsány definice, znaky a nástroje obou fenoménů. Praktická část je rozdělena na tři samo-statné celky: analýzu environmentálních tvrzení, sémiotickou analýzu tiskových reklam a analýzu využívání green marketingu k propagaci trvalé udržitelnosti. V závěru práce je každá z těchto analýz vyhodnocena a shrnuta do přehledné tabulky. |
cs |
dc.format |
100 |
cs |
dc.format.extent |
1801537 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zelený marketing
|
cs |
dc.subject |
greenwashing
|
cs |
dc.subject |
hříchy greenwashingu
|
cs |
dc.subject |
trvalá udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
environmentální tvrzení
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
zelený spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
eko značky
|
cs |
dc.subject |
čisticí prostředky pro domácnost
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
green marketing
|
en |
dc.subject |
greenwashing
|
en |
dc.subject |
sins of greenwashing
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
green claims
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
green consumer
|
en |
dc.subject |
eco-labels
|
en |
dc.subject |
household cleaning products
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.title |
Green Marketing vs. Greenwashing |
cs |
dc.title.alternative |
Green Marketing vs. Greenwashing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with a comparison of companies producing household cleaning products applying either green marketing or greenwashing. The main aim is to find differences and similarities when promoting products with a help of green claims and print advertisements. On one hand, the analysed companies employ green marketing tools, on the other hand, tools of greenwashing. The theoretical part addresses definitions, signs and tools of both the phenomena. The analytical part is divided into three individual parts: analyses of green claims, semiotic analyses of print advertisements and analyses of companies using green marketing as a tool to promote the sustainability. At the end of thesis all the data is interpreted and compiled in individual tables. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26448
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|