Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Autor: Brokl, Zdeněk
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou direct marketingu v oblasti výstavnictví a využíváním one-to-one komunikace v B2B prostředí. V teoretické části se autor zaměřuje na komunikační strategii, hodnotový management a integrovaný one-to-one marketing. V praktické části jsou pak analyzovány jednotlivé formy komunikace mezi zástupci společnosti Ostravské výstavy, a.s. a potenciálními klienty, jejichž cílem je získávání vystavovatelů na konkrétní akci. Dále je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zkoumající názory zákazníků na one-to-one komunikaci. Projektová část je zaměřena na konkrétní návrhy pro zvýšení efektivity direct marketingové kampaní realizovaných manažery jednotlivých výstav. Závěrem je uvedeno několik doporučení, která by mohla zvýšit atraktivitu ostravského výstaviště pro vystavovatele i návštěvníky a zajistit tak jejich lepší vzájemnou komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23568
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32484


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brokl_2013_dp.pdf 1.978Mb PDF Zobrazit/otevřít
brokl_2013_vp.pdf 65.87Kb PDF Zobrazit/otevřít
brokl_2013_op.pdf 66.54Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet