Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Brokl, Zdeněk
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:15:36Z
dc.date.available 2013-10-10T17:15:36Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23568
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou direct marketingu v oblasti výstavnictví a využíváním one-to-one komunikace v B2B prostředí. V teoretické části se autor zaměřuje na komunikační strategii, hodnotový management a integrovaný one-to-one marketing. V praktické části jsou pak analyzovány jednotlivé formy komunikace mezi zástupci společnosti Ostravské výstavy, a.s. a potenciálními klienty, jejichž cílem je získávání vystavovatelů na konkrétní akci. Dále je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zkoumající názory zákazníků na one-to-one komunikaci. Projektová část je zaměřena na konkrétní návrhy pro zvýšení efektivity direct marketingové kampaní realizovaných manažery jednotlivých výstav. Závěrem je uvedeno několik doporučení, která by mohla zvýšit atraktivitu ostravského výstaviště pro vystavovatele i návštěvníky a zajistit tak jejich lepší vzájemnou komunikaci. cs
dc.format 87 s. (130 000) cs
dc.format.extent 2074869 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject direct marketing cs
dc.subject one-to-one komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject integrovaný one-to-one marketing cs
dc.subject hodnotový management cs
dc.subject direct mailing cs
dc.subject osobní e-mail cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject výstavnictví cs
dc.subject direct marketing en
dc.subject one-to-one communication en
dc.subject strategy of communication en
dc.subject integrated one-to-one marketing en
dc.subject value management en
dc.subject direct mailing en
dc.subject personal e-mail en
dc.subject telemarketing en
dc.subject exhibition management en
dc.title Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace cs
dc.title.alternative Direct Marketing as a Tool of One-to-One Communicaton en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with direct marketing in the field of exhibitions and the use of one-to-one communication in the B2B environment. In the theoretical part, the author focuses on the communication strategy, value management, and integrated one-to-one marketing. The practical part focuses on the individual forms of communication between the representatives of exhibitions Ostrava, Inc. and their potential clients, aimed at obtaining specific exhibitors for the event. There is also an evaluation survey examining customer feedback to the one-to-one communication. Project part focuses on specific proposals to enhance the effectiveness of direct marketing campaigns performed by managers of individual exhibitions. Paper concludes with several recommendations that could increase the attractiveness of Ostrava exhibition center for both exhibitors and visitors and ensure their improved communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32484
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
brokl_2013_dp.pdf 1.978Mb PDF View/Open
brokl_2013_vp.pdf 65.87Kb PDF View/Open
brokl_2013_op.pdf 66.54Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account