Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Autor: Kerbrová, Barbora
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového plánování Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá stěžejními pojmy dané problematiky jako je marketingové plánování, marketing lázeňství, analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů marketingu služeb a řízení rizik. Praktická část se zabývá již samotnou analýzou sirnatých lázní v Ostrožské Nové Vsi. Nejprve je popsán systém lázeňství, a následně, za pomocí uvedených analýz, definováno postavení lázní. Z uvedených analýz jsou následně navrženy strategické cíle formou návrhů projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23570
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29753


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kerbrová_2013_dp.pdf 3.191Mb PDF Zobrazit/otevřít
kerbrová_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kerbrová_2013_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet