Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky
Autor: Petr, Jiří
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Předmětem práce je seznámení se s problematikou etických aspektů reklamy a podpory prodeje tabákových výrobků a postojem veřejnosti k této oblasti. Hlavní spojující téma je reklamní komunikace tabákových společností a její zákonné a etické hranice. Teoretická část popisuje historické souvislosti, současnou situaci a vysvětluje specifika tohoto odvětví. V praktické části jsou popsány současné strategie tabákových společností doplněné o reálné údaje, získané provedeným výzkumem. Část projektová pak předkládá návrhy na možná opatření, vedoucí ke zlepšení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23603
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32511


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
petr_2013_dp.pdf 2.470Mb PDF Zobrazit/otevřít
petr_2013_vp.pdf 66.06Kb PDF Zobrazit/otevřít
petr_2013_op.pdf 214.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet