Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely

Show full item record

No preview available
Title: Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely
Author: Blažková, Lenka
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá využitím osobních údajů z věrnostních programů pro marke-tingové účely. V teoretické části práce provádí podrobnou rešerši dostupných teoretických zdrojů týkajících se legislativního ukotveni věrnostních programů, příslušné literatury a dalších teoretických poznatků. V praktické části práce pak prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakým způsobem spotřebitelé využívají věrnostní programy a zda vědí, jak je nakládáno s jejich osobními údaji, které společnosti v těchto věrnostních programech získávají. Projektová část se pak zaměřuje na navržení ideálního modelu věrnostního programu v prostředí maloobchodního řetězce, který ideálně a podrobně vyu-žívá věrnostní údaje získané z tohoto programu. Cílem práce je navržení tohoto modelu na základě teoretických poznatků a provedeného šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23607
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32427


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
blažková_2013_dp.pdf 1.421Mb PDF View/Open
blažková_2013_vp.pdf 53.07Kb PDF View/Open
blažková_2013_op.pdf 54.41Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account