Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii
Autor: Kolářová, Jitka
Vedoucí: Vašková, Jana
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa. Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení propagačních materiálů a internetových prezentací samotných firem. Jako kritéria hodnocení byla volena především grafická a estetická stránka propagace a také ucelenost a úplnost informací, které z výše uvedených médií může zákazník získat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2361
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2502


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolářová_2006_bp.pdfZablokované 1.007Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolářová_2006_vp.pdf 346.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
kolářová_2006_op.pdf 268.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet