Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL

Show full item record

No preview available
Title: Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL
Author: Filip, Aleš
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Dnešní doba je o moderních technologiích a téměř neustálém připojení k internetu. Na základě tohoto předpokladu je proto třeba zaměřit se na propagaci i dílčích částí komunikace směrem ke klientům, pokud chceme, aby televizní vysílání zůstalo (ne snad i přežilo) v budoucnosti v takové formě, jakou dnes ještě stále je. Proto se tato práce zabývá problematikou self-promotion televizních stanic. Teoretická část práce ukazuje pohled na vývoj a dnešní podobu televizního vysílání v českém prostředí a implementaci strategií propagace na konkrétní odvětví. Praktická část pak analyzuje vybrané skupiny upoutávek spolu s porovnáním dotazníkového šetření. Projektová část se skládá z návrhů na úpravy stávající situace pro vylepšení současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23621
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32434


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
filip_2013_dp.pdf 2.346Mb PDF View/Open
filip_2013_vp.pdf 54.05Kb PDF View/Open
filip_2013_op.pdf 52.49Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account