Marketingový mix farmaceutického produktu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix farmaceutického produktu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix farmaceutického produktu
Autor: Grygarová Zenzingerová, Jana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce je zaměřena na analýzu aktuální pozice léčiva na předem definovaném trhu. Jejím cílem je zmapovat postavení a vnímání léčiva cílovou skupinou lékařů ve srovnání s konkurencí. V praktické části je obsažena charakteristika prostředí konkrétní farmaceutické společnosti a jejího vybraného léčiva. Popsán je obsah marketingového mixu, který byl použit při zaváděcí kampani. Na základě marketingového průzkumu je provedeno vyhodnocení jeho skladby, definován positioning léčiva tak, jak je vytvořen u lékařů a v rámci vyhodnocení a závěru práce jsou doporučeny změny marketingové komunikace směrem k dané cílové skupině lékařů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23645
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32367


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grygarová zenzingerová_2013_bp.pdf 1.812Mb PDF Zobrazit/otevřít
grygarová zenzingerová_2013_vp.pdf 50.83Kb PDF Zobrazit/otevřít
grygarová zenzingerová_2013_op.pdf 63.48Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet