Výzkum vlivu rebrandingu a nové reklamní kampaně na cílovou skupinu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výzkum vlivu rebrandingu a nové reklamní kampaně na cílovou skupinu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výzkum vlivu rebrandingu a nové reklamní kampaně na cílovou skupinu
Autor: Pecinová, Kristýna
Vedoucí: Tichá, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem cílové skupiny zákazníků a skládá se ze tří základních částí. V teoretické části bakalářské práce budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingového výzkumu a detailně popsány metody, které budou při výzkumu v praxi použity. V praktické části se bude bakalářská práce zabývat novou vycházející reklamní kampaní a novým designem výrobku společnosti Mlékárna Hlinsko, a.s., konkrétně jde o dětské ochucené mléko Kravík. Tato práce bude pomocí několika metod marketingových výzkumů zkoumat názory na rebranding u cílové skupiny, kterou jsou matky a otcové 25+ a jejich děti. První výzkum bude zrealizován ještě před uvedením nového designu na trh, druhý výzkum bude probíhat poté, co se nový design a reklamní kampaň dostanou do povědomí zákazníků. V závěru se bude vyhodnocovat, zda měla reklamní kampaň a celkový rebranding očekávaný vliv na cílovou skupinu, což bude zásadní pro marketingové oddělení Mlékárny Hlinsko, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23731
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32654


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pecinová_2013_bp.pdf 3.124Mb PDF Zobrazit/otevřít
pecinová_2013_vp.pdf 559.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
pecinová_2013_op.pdf 521.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet