Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice
Autor: Spisarová, Jolana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu doplňkových vzdělávacích programů pro Střední školu oděvní a služeb Vizovice v návaznosti na realizovaný průzkum zájmu mezi profesionálními kadeřnicemi a kosmetičkami Zlínského kraje a žáky školy posledních ročníků obou oborů. V teoretické části se zabývám problematikou sektoru služeb, do kterého patří i školství, vztahem služeb a marketingu a podstatou marketingu. Následuje vysvětlení významu marketingu ve školství a pojmů marketingový výzkum a marketingový plán. V praktické části seznamuji se Střední školou oděvní a služeb Vizovice, popisuji její historii i současnost a analyzuji ekonomickou situaci školy se zaměřením na doplňkovou činnost. Poté realizuji primární výzkum zájmu o doplňkové vzdělávací programy, provádím jeho vyhodnocení a zjištěných výsledků využívám k sestavení marketingového plánu. V poslední části je projekt marketingového plánu doplňkových vzdělávacích programů pro oba uvedené obory.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23774
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32420


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
spisarová_2013_dp.pdf 7.334Mb PDF Zobrazit/otevřít
spisarová_2013_vp.pdf 237.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
spisarová_2013_op.pdf 54Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet