Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku
Autor: Sedláčková, Lenka
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje vlivu televizní reklamy na děti mladšího školního věku v českém prostředí a kontextu dnešní společnosti, která je považována za konzumní. Vliv televizní reklamy souvisí především s nadměrným sledováním televize, které je mnohdy ukazatelem pasivního životního stylu. To, aby děti svůj čas trávily aktivně, a kriticky uvažovaly o svých skutečných potřebách, mohou ovlivnit především rodiče, ale také pedagogové svým působením na děti prostřednictvím mediální výchovy. Cílem práce je především ukázat, jak vnímají a přijímají televizní reklamu děti mladšího školního věku, čím je dokáže zaujmout a nakolik podléhají reklamním televizním sdělením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23784
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32390


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedláčková_2013_bp.pdf 11.60Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2013_vp.pdf 212.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2013_op.pdf 52.61Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet