Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz
Autor: Winklerová, Petra
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na téma komunikační strategie internetového obchodu Ciga-rette.cz. Jejím cílem je navrhnout na základě kvalitně provedených marketingových analýz funkční a cenově přijatelnou komunikační strategii. Teoretická část se věnuje získání poznatků z oblasti e-commerce, internetového marketingu, marketingových analýz a platné legislativy. Praktická část analyzuje konkurenční prostředí v oblasti podnikání s elektronickými cigaretami a hlavní konkurenty obchodu Cigarette.cz. Součástí je situační analýza, obsahová analýza a mystery shopping. Z výsledků jednotlivých analýz vychází projektová část, jež je tvořena dvěma částmi ? návrhem změn v obchodu Cigarette.cz a návrhem proveditelné komunikační strategie doplněné o rozpočet a časový harmonogram.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23837
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32527


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
winklerová_2013_dp.pdf 3.727Mb PDF Zobrazit/otevřít
winklerová_2013_vp.pdf 54.90Kb PDF Zobrazit/otevřít
winklerová_2013_op.pdf 67.56Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet