Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy
Autor: Zvonková, Kateřina
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje ukázkám tiskové reklamy, které k propagaci produktu využívají znázornění známého výtvarného díla. Teoretická část definuje pojmy jako reklama, tisk, tisková reklama. Věnuje se výtvarnému umění a identifikuje vybrané autory a přináší několik pohledů na vztah umění a reklamy. Práce pokračuje dále praktickou částí, ve které je zkoumáno, jakým způsobem vnímají reklamní sdělení respondenti, kteří umělecké dílo znají a jak ti, kteří se s ním setkávají poprvé. Výzkum se zabývá také rozdílnými pohledy na využívání děl v reklamě, na jejich zpracování a vhodnost pro cílové příjemce. Na základě výsledků kvalitativního výzkumu je vytvořen v části projektové souhrn rad a doporučení, kterými by se tvůrci reklam měli řídit, aby jejich práce byla efektivní a reklama úspěšná.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23849
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32475


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zvonková_2013_dp.pdf 2.655Mb PDF Zobrazit/otevřít
zvonková_2013_vp.pdf 58.55Kb PDF Zobrazit/otevřít
zvonková_2013_op.pdf 121.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet