Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu
Autor: Raková, Anna
Vedoucí: Slaný, Jaroslav
Abstrakt: Diplomová práce "Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na repro-dukční medicínu" je zaměřená na vytvoření marketingových strategií, které mají zajistit zvýšení počtu klientů dané kliniky, a to zejména ze zahraniční. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě dostupných literárních a internetových zdrojů popsána reprodukční medicína a marketing, včetně marketingových strategií. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je zhodnocena spokojenost stávajících klientů kliniky a navrženo řešení na jejich rozšíření. Projektová část pak obsahuje marketingové strategie, jimiž lze docílit stanovené vize firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23905
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24037


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
raková_2013_dp.pdf 2.612Mb PDF Zobrazit/otevřít
raková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
raková_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet