Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.
Autor: Fojtíková, Jarmila
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem mé práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a její vliv na zavedení nového výrobku na tuzemský trh v konkurenčním prostředí trhu. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality. V současnosti firma Unikov přichází na český trh s nabídkou několika no-vých typů zahradních křesel. Nejdříve jsem se v teoretické části zaměřila na danou pro-blematiku, kde jsem využila poznatky získané literaturou. Následně pak v praktické části provádím rozbor, jak jsou jednotlivé koncepce marketingové komunikace využívány ve firmě Unikov, s.r.o. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingové-ho mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2390
Datum: 2006-01-06
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2170


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fojtíková_2006_bp.pdfZablokované 2.213Mb PDF
fojtíková_2006_vp.pdf 1.330Mb PDF Zobrazit/otevřít
fojtíková_2006_op.pdf 1.600Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet