Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci
Autor: Horáková, Radka
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje podpoře prodeje a především jedné z jejích forem, kterou jsou osobní prezentace (ochutnávky). Je rozdělena do tří částí. Teoretická, praktická a projektová část. Teoretická část se věnuje obecnému představení podpory prodeje, jejímu zařazení v rámci marketingového mixu a typům podpory prodeje. Dále specifikuje problematiku osobních prezentací (ochutnávek). Praktická část se věnuje osobním prezentacím na konkrétní značku čokolády Lindt. Popisuje a analyzuje tento typ promotion a na základě toho odpovídá na stanovené výzkumné otázky. Projektová část v souvislosti se zjištěnými skutečnostmi předkládá inovativní řešení pro možnou budoucí komunikaci značky Lindt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23918
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32440


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2013_dp.pdf 2.875Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2013_vp.pdf 56.73Kb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2013_op.pdf 54.77Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet