Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016
Autor: Hotmar, Michal
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016. Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro strategické marketingové plánování. Třetí - projektová část předkládá hlavní a dílčí cíle, jejichž pomocí lze dojít k naplnění strategického plánu firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23944
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32443


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hotmar_2013_dp.pdf 2.972Mb PDF Zobrazit/otevřít
hotmar_2013_vp.pdf 57.11Kb PDF Zobrazit/otevřít
hotmar_2013_op.pdf 57.70Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet