Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o.
Autor: Mura, Roman
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o., která působí v oblasti prodeje pneumatik. Teore-tická část práce se zabývá teoretickými východisky a nástroji z oblasti mobilního marke-tingu, které lze aplikovat na danou společnost. Analytická část posuzuje současný stav marketingové komunikace společnosti a analyzuje mobilní marketing vybraných konku-renční společností. Projektová část práce vychází z výsledků provedených analýz a vypra-covává projekt aplikace vhodných nástrojů mobilního marketingu do marketingové komu-nikace společnosti. Projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23970
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 29621


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mura_2013_dp.pdf 3.124Mb PDF Zobrazit/otevřít
mura_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mura_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet