Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft

Show full item record

No preview available
Title: Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft
Author: Krasňák, Jakub
Advisor: Sedlačík, Jiří
Abstract: Velmi důležitou součástí téměř kaţdé firmy je komunikace. Rozhodl jsem se analyzovat PR komunikaci společnosti Česká zbrojovka a.s., která používá v této oblasti širokou škálu aktivit. Teoretická část práce bude věnována k definování základních principů z oblasti Public relations a jejich integraci v marketingové komunikaci. Součástí teoretické části bude také objasnění jednotlivých druhů PR aktivit a jejich nástrojů. Praktickou část naplňuje analýza vybraných PR aktivit podniku, které se dají využít pro komunikaci s hráči airsoftu. Dále je kladen důraz na segment airsoft a na vhodné komunikační kanály pro tyto zákazníky. Konkrétní návrhy na zlepšení nalezneme v závěru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23996
Date: 2013-03-15
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 32675


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krasňák_2013_bp.pdf 1.730Mb PDF View/Open
krasňák_2013_vp.pdf 620.9Kb PDF View/Open
krasňák_2013_op.pdf 469.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account