Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.
Autor: Bartošová, Eva
Vedoucí: Vaněk, Miloslav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, novodobému způsobu prodeje a propagace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí marketingového komunikačního mixu. Důraz je kladen především na PPC, SEO reklamu a Affiliate partnerský systém, který je nepostradatelnou součástí B2B komunikace. Analytická část se věnuje SWOT analýze internetového marketingu firmy Deokork, s.r.o. a systému Google Analytics, který hodnotí efektivitu vynaloženého úsilí na Internetu. Na základě těchto rozborů je vyhodnocen současný stav internetového marketingu a jsou navrženy vhodná doporučení pro zefektivnění a optimalizaci činnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24004
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32639


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartošová_2013_bp.pdf 1.540Mb PDF Zobrazit/otevřít
bartošová_2013_vp.pdf 541.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
bartošová_2013_op.pdf 782.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet