Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Bartošová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-11T02:03:21Z
dc.date.available 2013-10-11T02:03:21Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24004
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, novodobému způsobu prodeje a propagace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí marketingového komunikačního mixu. Důraz je kladen především na PPC, SEO reklamu a Affiliate partnerský systém, který je nepostradatelnou součástí B2B komunikace. Analytická část se věnuje SWOT analýze internetového marketingu firmy Deokork, s.r.o. a systému Google Analytics, který hodnotí efektivitu vynaloženého úsilí na Internetu. Na základě těchto rozborů je vyhodnocen současný stav internetového marketingu a jsou navrženy vhodná doporučení pro zefektivnění a optimalizaci činnosti firmy. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 1615554 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject PPC cs
dc.subject SEO cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject Affiliate partnerský systém cs
dc.subject Internet en
dc.subject SEO en
dc.subject PPC en
dc.subject internet advertisement en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject Affiliate partner system en
dc.title Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Internet Marketing Application in the Company Deokork Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barboříková, Jarmila
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with internet marketing, a new way of selling and promotion. The theoretical part defines essence of the Internet and describes the individual elements, tools and space of marketing communication mix. The emphasis is placed on PPC, SEO and Affiliate partner system, which is indispensable part of B2B communication. The analytical part is devoted to SWOT analysis of internet marketing application in the company Deokork Ltd. and Google Analytics system which evaluates the effectiveness of efforts on the Internet. Based on these analysis is evaluated the current situation of internet marketing and suitable recommendations are proposed to streamlining and optimization of activity of the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32639
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2013_bp.pdf 1.540Mb PDF View/Open
bartošová_2013_vp.pdf 541.7Kb PDF View/Open
bartošová_2013_op.pdf 782.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account