Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o.
Autor: Pernicová, Denisa
Vedoucí: Nečas, Ladislav
Abstrakt: Bakalářská práce je soustředěna na marketingový plán firmy Alupressing-slévarna, s.r.o. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Obsahem praktické části je nejen definovat současné marketingové cíle a strategie dané firmy, ale i zjistit, jak se firma vyvíjela od jejího založení za dané firemní politiky. S marketingovým plánem bude spojen i mezinárodní obchod, který chce firma rozvinout a znásobit tak portfolio zákazníků v B2B trhu, a to zejména na trhu německém. Část teoretická obsahuje informace z prostudované literatury, které se týkají předmětu bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24008
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32679


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pernicová_2013_bp.pdf 1.295Mb PDF Zobrazit/otevřít
pernicová_2013_vp.pdf 605.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
pernicová_2013_op.pdf 488.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet