Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Autor: Brtnická, Martina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem předložené diplomové práce je vytvoření marketingové strategie destinace cestovního ruchu Malta se zaměřením na zdrojový trh Česká republika. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: cestovní ruch a jeho význam, turismus - výhody, nevýhody a udržitelnost, typologie cestovního ruchu, dále je vymezen pojem destinace cestovního ruchu a jsou představeny různé typy destinací, management a marketingové řízení destinace, marketingový mix cestovního ruchu a strategický marketing. Na závěr teoretické části je představena metodika marketingového výzkumu, který je součástí praktické části. Obsahem praktické části je představení maltských ostrovů a stručný pohled do historie Malty. Následuje představení Maltské centrály cestovního ruchu, její marketingové a PR aktivity. Dále jsou zde zahrnuty trendy na trhu cestovního ruchu, analýza nabídky destinace a profil návštěvníků Malty v roce 2011. Na základě studia maltských diplomových prací jsou stanoveny důvody pro návštěvu destinace ze strany odborníků a návštěvníků a je provedena SWOT analýza. Zbytek praktické části je věnováno analýze marketingových aktivit českého zastoupení Maltské centrály cestovního ruchu a na závěr jsou provedeny řízené rozhovory s odborníky na turismus, vedoucími cestovních kanceláří a zástupci Maltské centrály cestovního ruchu na Maltě a v České republice. Projektová část je věnována návrhu nové komunikační strategie destinace Malta specificky pro český trh. Součástí jsou doporučení pro české zastoupení Maltské centrály cestovního ruchu, která musí být splněna, aby mohla nově navržená komunikační strategie fungovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24012
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32430


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brtnická_2013_dp.pdf 6.540Mb PDF Zobrazit/otevřít
brtnická_2013_vp.pdf 51.39Kb PDF Zobrazit/otevřít
brtnická_2013_op.pdf 55.14Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet