Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA
Autor: Valuštík, Jan
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o nízkonákladových komunikačních kampaních v prostředí internetových startupů na trhu v USA. Zjišťuje, do jaké míry jsou principy nízkonákladových komunikací známy a využívány mezi tvůrci startupů, zkoumá jejich efektivitu a definuje nejvyužívanější nástroje. V teoretické části je práce zaměřena na stanovení základní terminologie týkající se startupů, nízkorozpočtových komunikačních kampaní a internetového trhu v USA. V praktické části pak na analýzu realizovaných nízkonákladových kampaní a marketingový výzkum se zaměřením na internetové startupy v USA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24034
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32349


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valuštík_2013_bp.pdf 1.510Mb PDF Zobrazit/otevřít
valuštík_2013_vp.pdf 53.49Kb PDF Zobrazit/otevřít
valuštík_2013_op.pdf 70.25Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet